Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik Hensel (LifeHunters): 'Een viral is een effect, geen product'

Wayne Parker Kent The Agency interviewde voor podcast The Brief deze week Erik Hensel, managing director van viral video bedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het interview beantwoordt Hensel de vraag wat de formule is voor een succesvolle video. ‘Ten eerste moet je de krantenkop voor je zien. Op het moment dat we dit niet zien, doen we het niet', zo vertelt hij. ‘Daarnaast meten we met eye tracking software per seconde door waar mensen wegkijken et cetera. Dit doen we om te voorkomen dat niet alleen wij iets briljant vinden. Onze kracht ligt buiten data ook in het gebruik van echte mensen in plaats van acteurs.’

related partner content for mobile comes here

Andere onderwerpen die in deze aflevering van The Brief naar voren komen zijn onder andere het initiatief van Comedy Central om reclamespotjes te vervangen voor een brandend content serie, de speech van P&G’s chief Marc Pritchard over programmatic advertising en het nut van sponsoring in de sport.

De aflevering is ook te vinden in de iTunes-store met alle overige podcast apps.

Lees de shownotes .

Adformatie is mediapartner van The Brief.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in