Overslaan en naar de inhoud gaan

ECN kiest voor IvRM als exclusieve mediatrainer

Als programma-onderdeel van de ECN Academy gaat IvRM boegbeelden van ECN voorbereiden op mediaoptredens.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierdoor hoopt het (ECN) zijn inhoudelijke boodschap en rol in nationale en internationale (onderzoeks)projecten beter over het voetlicht te kunnen brengen. &;Met onze diversiteit aan diensten en onderzoeken en het snel veranderende energielandschap, is het zaak dat we als ECN onze visie op deze ontwikkelingen weten te presenteren.&;, aldus Maarten Lemmers, senior communicatieadviseur bij ECN.

related partner content for mobile comes here

Lemmers: &;Met hebben wij gekozen voor een communicatiebureau dat de communicatiewaarde van de onderwerpen doorgrond en deze vanuit een journalistieke context betekenis kan geven. De ervaren trainers, het enthousiasme, het trainingsprogramma en de kennis van het communicatievak waren zeer overtuigend.&;

De mediatrainingen zijn maatwerk en worden zowel individueel als in groepsverband gegeven. IvRM maakt voor deze training gebruik van haar eigen studiofaciliteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in