Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Marketing Award: the lines are open!

Welke opvallende nieuwkomers heb jij dit jaar gespot? Wie heeft zijn merk opnieuw een zeer succesvol tweede leven ingeblazen? En voor welke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 19 maart 2015 reikt NIMA, tijdens de Dutch Marketing Awards in samenwerking met Adfo Groep, PIM, MEC en Marketing Associatie Nederland, onder andere de marketing awards uit in de categorieën Marketing Launch (beste nieuwkomer), Marketing Next (next step in marketing) en Marketing Company van het jaar. Vanaf nu is het mogelijk om via dit jouw (favoriete) marketingorganisatie te nomineren. Ideeën aandragen en suggesties doen kan tot 17 november a.s.

related partner content for mobile comes here

De Dutch Marketing Award-uitreiking is een evenement waarop voor de eerste maal de belangrijkste marketingvakprijzen tegelijk worden uitgereikt. Een unieke samenwerking, aangezien zowel  de NIMA Awards als de prijs voor de Marketeer of the Year worden overhandigd. Ook wordt de jaarlijkse Marketing Top 100 bekend gemaakt, waarin de meest inspirerende vakgenoten van het moment worden opgenomen. Belangrijk uitgangspunt voor de drie organiserende partijen is dat de vakprijzen worden uitgereikt tijdens een event dat voor de hele industrie relevant, bereikbaar en goed betaalbaar is. De eerste editie van de Dutch Marketing Awards vindt plaats in Amsterdam.

 

“DSM heeft een succesvolle omslag gemaakt van een chemische reus naar een gespecialiseerde multinational die techniek vertaalt naar waardeproposities binnen de domeinen health, nutrition en materials." - Jury NIMA Awards, winnaar Marketing Company 2013

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in