Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorstart imagocampagne woningcorporaties

De gezamenlijke woningcorporaties in Nederland zijn deze week de laatste fase van de reclamecampagne 'Huren. Dat kan natuurlijk ook'…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze drie jaar durende landelijke campagne moet het imago over huren bij het grote publiek verbeteren. De campagne is in 2000 gestart. De boodschap is dat huren een volwaardig alternatief moet zijn in de keuze tussen huren, kopen of andere eigendomsvormen. Binnen de huidige slogan 'Huren. Dat kan natuurlijk ook' is voor een nieuwe insteek gekozen. Aangescherpte voordelen van het huren, in vergelijking met kopen, worden onder de aandacht gebracht. Verder wordt er nu ook een link gelegd naar de woningcorporaties. Tot nu toe was 123huren.nl de afzender. Deze naam wordt gewijzigd in: woningcorporatie.nl. Tegelijkertijd gaat een vernieuwde website van start: .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in