Doorstart imagocampagne woningcorporaties
De gezamenlijke woningcorporaties in Nederland zijn deze week de laatste fase van de reclamecampagne 'Huren. Dat kan natuurlijk ook'…
Deze drie jaar durende landelijke campagne moet het imago over huren bij het grote publiek verbeteren. De campagne is in 2000 gestart. De boodschap is dat huren een volwaardig alternatief moet zijn in de keuze tussen huren, kopen of andere eigendomsvormen. Binnen de huidige slogan 'Huren. Dat kan natuurlijk ook' is voor een nieuwe insteek gekozen. Aangescherpte voordelen van het huren, in vergelijking met kopen, worden onder de aandacht gebracht. Verder wordt er nu ook een link gelegd naar de woningcorporaties. Tot nu toe was 123huren.nl de afzender. Deze naam wordt gewijzigd in: woningcorporatie.nl. Tegelijkertijd gaat een vernieuwde website van start: www.woningcorporatie.nl.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid