Overslaan en naar de inhoud gaan

Netratings neemt ACNielsen Eratings.com over

NetRatings, waarin VNU een 64 procent belang heeft, heeft ACNielsen eRatings.com overgenomen. Tevens hebben NetRatings en Jupiter Media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ACNielsen eRatings.com meet en analyseert het gebruik van internet buiten de Verenigde Staten. Deze joint venture is voor 80,1 pct eigendom van VNU-dochter ACNielsen en voor 19,9 pct eigendom van NetRatings. De bedrijven bieden gezamenlijk de dienst Nielsen//NetRatings aan, die wereldwijd gebruikersgroepen, geplaatste advertenties en het gebruiksgedrag op internet meet. Met deze overeenkomst heeft NetRatings de 80,1 pct van ACNielsen eRatings.com die het nog niet in bezit had overgenomen voor 749.341 aandelen NetRatings. Deze aandelen hebben een waarde van USD 9,6 miljoen. VNU behoudt een meerderheid van de uitstaande aandelen NetRatings. De rechtszaak over de inbreuk op octrooirechten van Jupiter Media Metrix is geschikt. NetRatings zal aan Jupiter Media Metrix een bedrag van USD 15 miljoen betalen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in