Overslaan en naar de inhoud gaan

DMSA betreurt opt-in keuze

De DMSA is teleurgesteld over de uitkomst van de stemming in het Europees Parlement over een opt-in regeling voor ongevraagde commerciële…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het EP heeft een compromisvoorstel goedgekeurd waarbij reclame via deze media nagenoeg worden verboden. De DMSA teleurgesteld over de uitkomst van de stemming omdat hierdoor de ontwikkeling van e-marketing in Europa onnodig wordt geremd. Met de plenaire stemming komt mogelijk snel een einde aan de bijna twee jaar durende besluitvorming. Het voorstel wordt naar de Raad gestuurd, die op 18 juni over het voorstel beslist. Waarschijnlijk neemt de Raad de uitkomst van de stemming van het EP over waarmee de richtlijn definitief wordt vastgesteld. In het najaar van 2003 moeten de lidstaten de regelgeving van de richtlijn in hun wetgeving hebben omgezet.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in