DMSA betreurt opt-in keuze
De DMSA is teleurgesteld over de uitkomst van de stemming in het Europees Parlement over een opt-in regeling voor ongevraagde commerciële…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het EP heeft een compromisvoorstel goedgekeurd waarbij reclame via deze media nagenoeg worden verboden. De DMSA teleurgesteld over de uitkomst van de stemming omdat hierdoor de ontwikkeling van e-marketing in Europa onnodig wordt geremd. Met de plenaire stemming komt mogelijk snel een einde aan de bijna twee jaar durende besluitvorming. Het voorstel wordt naar de Raad gestuurd, die op 18 juni over het voorstel beslist. Waarschijnlijk neemt de Raad de uitkomst van de stemming van het EP over waarmee de richtlijn definitief wordt vastgesteld. In het najaar van 2003 moeten de lidstaten de regelgeving van de richtlijn in hun wetgeving hebben omgezet.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid