Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 12 meest klantgerichte bedrijven van Nederland

CCDNA roept Volvo uit tot meest customer centric.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volvo is door de Customer Centric DNA Awards uitgeroepen tot meest klantgerichte bedrijf van Nederland. Het automerk neemt daarbij het stokje over van D-Reizen, dat dit jaar als tweede eindigde. Hieronder staan de winnaars van alle twaalf categorieën.

related partner content for mobile comes here

Gratis leenauto
De Customer Centric DNA Awards, die dit jaar voor de zesde keer werden uitgereikt, worden gebaseerd op ruim 13 duizend consumentenwaarnemingen, in totaal werden 121 bedrijven beoordeeld. De methode van onderzoek staat consumenten toe in hun eigen woorden te vertellen over hun ervaring met bedrijven. Volvo werd bijvoorbeeld als volgt geroemd door één van de respondenten: ‘Ik ben zeer tevreden over de service van Volvo. Laatst was het verwarmingssysteem kapot. Dit werd door de dealer niet alleen gratis gerepareerd, er was ook een gratis leenauto beschikbaar. Het werd allemaal prima geregeld.’

Meer klantgerichtheids-facts

  • Bijna de helft van alle Nederlanders (47%) vindt dat digitalisering ten goede komt van service van bedrijven;
  • Een op de zeven Nederlanders stelt dat de service van online shops beter is dan op de winkelvloer;
  • 60 procent van de Nederlanders wil dat bedrijven altijd en overal bereikbaar zijn.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in