Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk's goedkope bewijs

Het zoveelste hoofdstuk in de prijzenoorlog. Dirk van den Broek gaat rechtstreeks de confrontatie aan met de concurrenten. Vanaf vandaag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zoveelste hoofdstuk in de prijzenoorlog. gaat rechtstreeks de confrontatie aan met de concurrenten. Vanaf vandaag parkeert Dirk een mobiele kassa, onder de naam KassaMobiel, pal voor de deur van de concurrent. Dirk wil daarmee de consument het directe bewijs leveren echt de goedkoopste te zijn.

related partner content for mobile comes here

Vandaag stond de kassa op winkelcentrum Binnenban in Hoogvliet (Rotterdam), tegenover concurrenten en Lekker & Laag.

Bij de KassaMobiel kunnen consumenten hun boodschappen van de concurrent, pal voor de deur, opnieuw laten scannen. De kassa rekent vervolgens uit wat ze bij Dirk kwijt waren geweest voor het zelfde lijstje. De bon moet dan aantonen dat de klant bij Dirk goedkoper uit was geweest.
Maar natuurlijk is het ook niet ondenkbaar dat op de bon een artikel wordt aangetroffen dat juist goedkoper is gekocht dan het bij Dirk in de winkel ligt. In dat geval gaat er een berichtje naar het hoofdkantoor en wordt de prijs alsnog verlaagd.

Het idee van de mobiele kassa, een idee van reclamebureau lekte vorig jaar al uit naar de pers. Vandaag is het pas echt in de praktijk gebracht. Dirk wil niet vertellen waar het ding verwacht kan worden.

Persoonlijk: ik kom net terug van - die zit nou eenmaal aan het eind van de straat hier - en ik ben blij de boel weer in huis te hebben. Als iemand mij op straat had gevraagd mijn twee zware tassen weer uit te pakken en de hele handel nog eens langs de scanner te halen, had ik ze hard uitgelachen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in