Overslaan en naar de inhoud gaan

De stad is een vrouw

De trend van het jaar mag dan misschien duurzaamheid zijn, de trend van de maand is ongetwijfeld feminisering. Of beter gezegd, de trend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

besteedt er een heel nummer aan en nrc next (7 juli 2008) vertelt dat vrouwen hun plek opeisen in voorheen typische mannenbolwerken, de advocatuur, de zakelijke dienstverlening, de medische sector. Evenementenbureaus weten er wel raad mee, te zien aan het aantal seminars en congressen dat aan dit onderwerp wordt besteed, van de bijeenkomst 'Lintje zoekt vrouw' tot het seminar .

related partner content for mobile comes here

Wat mij betreft houdt feminisering ook in dat de vrouw als doelgroep voor typisch mannelijke productgroepen ontdekt wordt. Denk aan auto's, computers, doe-het-zelfproducten ('Het wordt prachtig bij Praxis'), financiële diensten. Voorbeelden op dat laatste gebied zijn (Citibank) en Lady Delight van ABN Amro. Communicatiebureaus voor en door vrouwen, zoals die er ook zijn voor jongeren, werden recent opgestart, denk aan . Het is groot nieuws: marketeers hebben de vrouwelijke consument ontdekt. Gelddeskundige Henriëtte Prast legt in Safe (Robeco) nog even uit hoe het ook alweer zit met geld en emotie. Marketeer, maak u klaar voor een nieuw decennium waarin vrouwen het heft in handen nemen.

Het merkwaardigste nieuws komt uit het laatste toevluchtsoord voor mannen, Rotterdam. De stad heet in de zomer . Rotterdam toont een maand lang haar feminiene kant met verschillende bruisende, verrassende en verleidelijke evenementen op het gebied van kunst, cultuur, sport en business. Gekker moet het niet worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in