Overslaan en naar de inhoud gaan

De beslissers blijven thuis

De echte beslissers binnen bedrijven komen vaak niet meer opdagen op een beurs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En dat terwijl veel bedrijven maanden investeren in hun aanwezigheid op een vakbeurs. Want daar komen ze immers precies de goede klanten en vooral prospects tegen, is de gedachte. Organisatoren schermen met grote aantallen ‘zekere’ bezoekers. Die komen in praktijk ook wel, maar meestal zijn het onbeduidende junior managers, die erop uit gestuurd worden om de juiste folders en telefoonnummers op te pikken. De echte beslissers blijven op kantoor en laten zich op de hoogte houden van alle relevante trends via andere kanalen, zoals internet. Pech dus voor de exposanten, want daar gaat het persoonlijk contact, het elkaar diep in de ogen kunnen kijken.

related partner content for mobile comes here

Maar dat kan natuurlijk nooit goed gaan op de lange duur. En inderdaad, in Engeland waarschuwen exposanten nu dat ze voortaan veel selectiever zullen zijn met het aanvaarden van uitnodigingen voor (dure) aanwezigheid op alle mogelijke vakbeurzen en seminars die, dat moet gezegd, in aantal nog steeds toenemen. Men wil van tevoren betere marktinformatie inzake de bezoekers (namelijk, komen de échte beslissers) en daar de beslissing om wel of niet te exposeren, op baseren. Logisch.

< SIZE=1>Bron: marketing week<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in