Overslaan en naar de inhoud gaan

De 5 beste commercials op YouTube

De Nederlandse YouTube-hits van november, plus de internationale hits van 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. NEED FOR SPEED: KEN BLOCK&;S GYMKHANA SIX -- ULTIMATE

related partner content for mobile comes here

;S GYMKHANA SIX -- ULTIMATE GYMKHANA GRID COURSE

2. Turn on the Lights 2013 - de Bijenkorf Amsterdam

&;Met het jaarlijkse evenement Turn on the Lights trapt de Bijenkorf het feestseizoen af met een spectaculair straattheater en het ontsteken van de façadeverlichting. Op de Dam kwamen zo&;n 20.000 mensen samen om hier live bij te zijn. Direct na het evenement heeft de Bijenkorf een sfeerimpressie op zijn YouTube-kanaal geplaatst. Organisch en door de slimme inzet van onder andere remarketing ads hebben we daarmee in 2 weken al 350.000 views behaald. Daarnaast is voorafgaand aan het evenement ook een preview-filmpje op YouTube geplaatst dat ruim 150.000 keer is bekeken. De films zorgen dat iedereen in Nederland kan genieten van de bijzondere start van het feestseizoen.&; - Directeur Marketing de Bijenkorf.

3. HOERA de zorgverzekering van HEMA

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

4. Show Your Joe

5. One Coin for All of Your Cards

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het internationale jaaroverzicht 2013 Ads Rewind video is nu ook beschikbaar, je vindt er de volgende Europese videos: Evian, Honda, Turkish Airlines, Orangina & Guerlain. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in