Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB & Tribal Amsterdam bedenkt Ola mini-ijscowagen voor op kantoor

Het ijsmerk wil met de 'feel good'-film, het serieuze element van een kantoordag laten verdwijnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om deze missie te volbrengen, creëerde een miniatuur van een ijscowagen, die in elke lift en kantoorgang past. Het wagentje maakt onderdeel uit van &;s internationale campagne &;Goodbye Serious&;, waarin het toelaten van het dagelijkse beetje plezier centraal staat.

related partner content for mobile comes here

In de online film zie je hoe de ijscowagen door een kantoor rijdt en de medewerkers verrast. De ijscowagen wordt niet alleen gebruikt in de film, kantoormedewerkers kunnen namelijk hun eigen bedrijf nomineren voor een verrassingbezoek van het wagentje.

Afhankelijk van het animo naar aanleiding van de campagne, stelt Ola de mogelijkheid open dat mensen via de ijsjes kunnen bestellen die aan hun bureau worden bezorgd.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in