Overslaan en naar de inhoud gaan

Cup-a-Soup heeft beste radiocommercial in februari

Met de commercial Boze mensen manager is Cup-a-Soup de winnaar van februari in de RAB beste commercial van de maand verkiezing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De maandwinnaar dingt mee naar de RAB Award Publieksprijs 2011, die in september wordt uitgereikt. Cup-a-Soup kreeg 19 pct van de stemmen, direct gevolgd door de Staatsloterij met de commercial Vlag op de maan met 18,5 pct en derde werd Vliegwinkel met Succes (18,1%).

related partner content for mobile comes here

Bij de mannen was de uiting van de Staatsloterij het populairste en bij de jonge doelgroep tot 34 jaar won Vliegwinkel. De commercials zijn te beluisteren op de website.

De radiocommercials zijn ontwikkeld door reclamebureaus: Being There voor Cup a Soup, Doom & Dickson voor de Staatsloterij en New Message voor Vliegwinkel.nl.

Vanaf januari 2011 onderzoekt RAB maandelijks welke radiocommercial de beste van de maand is. Het online onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart GfK.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in