Cup-a-Soup heeft beste radiocommercial in februari
De maandwinnaar dingt mee naar de RAB Award Publieksprijs 2011, die in september wordt uitgereikt. Cup-a-Soup kreeg 19 pct van de stemmen, direct gevolgd door de Staatsloterij met de commercial Vlag op de maan met 18,5 pct en derde werd Vliegwinkel met Succes (18,1%).
Bij de mannen was de uiting van de Staatsloterij het populairste en bij de jonge doelgroep tot 34 jaar won Vliegwinkel. De commercials zijn te beluisteren op de RAB website.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe radiocommercials zijn ontwikkeld door reclamebureaus: Being There voor Cup a Soup, Doom & Dickson voor de Staatsloterij en New Message voor Vliegwinkel.nl.
Vanaf januari 2011 onderzoekt RAB maandelijks welke radiocommercial de beste van de maand is. Het online onderzoek wordt uitgevoerd door Intomart GfK.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid