Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieve topman weg bij 180

Peter McHugh, de laatste drie jaar executive creative director bij 180 Amsterdam, stapt op. Hij keert terug naar de VS. 180 Won in Cannes…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

180 Amsterdam meldt dat McHugh (47) om 'persoonlijke redenen' terugkeert naar Minneapolis, waar hij chief creative officer en managing partner wordt van het bureau Carmichael Lynch. Tot drie jaar geleden werkte McHugh bij Fallon, ook in Minneapolis.

related partner content for mobile comes here

De leiding van de creatieve vloer is en blijft in handen van de creative directors Richard Bullock, Andy Fackrell en associate creative director Dean Maryon. Het bureau sluit niet uit dat er op termijn een nieuwe executive creative director wordt benoemd als opvolger van McHugh.

Mede-oprichter/partner Alex Melvin betreurt het vertrek van McHugh, maar zegt dat hij een 'veel sterkere creatieve afdeling achter laat.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in