Overslaan en naar de inhoud gaan

Corporate merknaam Unilever actiever gepromoot

Unilever blaast zijn corporate logo nieuw leven in en zal het vanaf halverwege volgend jaar plaatsen op al zijn belangrijke producten. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het U-logo werd daartoe opnieuw ontworpen door het bureau Wolff Olins, zo meldt Campain vanmorgen om het een ‘zachter, consumentvriendelijker uitstraling’ te geven. De url Unilever.com zal eveneens worden gepromoot via Unilever-producten zoals bijvoorbeeld Persil, Dove, Flora, Knorr en Lipton Tea.

related partner content for mobile comes here

Unilever zegt halverwege te zijn met zijn ‘Path to Growth’-plan, waarin het zijn merkenportfolio terug wil brengen van 1600 naar 400 merken. Een wereldwijd project om de websites in alle waar Unilever actief is gelijk te schakelen teneinde de Unilever-merknaam actiever te promoten, is al enige tijd onderweg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in