Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Hooren hoofd marketing van Dynadro

Hans van Hooren is overgestapt van Intres naar Dynadro waar hij vanaf 1 november hoofd marketing is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie is hij verantwoordelijk voor formuleontwikkeling, marketing communicatie, interactieve communicatie en market intelligence van onder meer de STIP, DA en DA D'Attance formules.

related partner content for mobile comes here

Bij Intres was Van Hooren als groepsmanager van de divisie Wonen twee jaar verantwoordelijk voor formulemanagement en inkoop. Binnen Bruna was hij daarvoor vier jaar werkzaam als marketing manager. De nieuw ontwikkelde Bruna formule, ontwikkeling en introductie van de nieuwe huisstijl, internet, pr en interne communicatie behoorden tot zijn taken.

Van Hooren begon zijn carrière op de marketing- en inkoopafdeling van Albert Heijn, Etos en Jamin binnen het Ahold concern. Dynadro is de overkoepelende organisatie waaronder DA valt en telt 800 drogisterijen in Nederland. Op dit moment zijn er 150 STIP drogisterijen en ruim 600 DA D'Attance en DA drogisterijen. Van de ruim 600 DA winkels zijn er 80 DA D'Attance parfumerie/drogisterijen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in