Overslaan en naar de inhoud gaan

Sprankje hoop MaxFoodMarket

Er lijkt weer een heel klein beetje hoop te gloren voor MaxFoodMarket, omdat zich inmiddels enkele geïnteresseerde partijen hebben gemeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Directeur Dick Groot voert momenteel gesprekken met mogelijke nieuwe financiers, zo zegt hij tegenover WebWereld. Deze hebben zich gemeld nadat MaxFoodMarket dinsdag totaal onverwacht met de mededeling kwam dat de internetsupermarkt het bijltje erbij neergooide. De online kruidenier heeft kapitaal nodig, maar dit is in het huidige marktsentiment heel erg moeilijk. Groot: ‘Niemand durft nog risico te nemen. Anderhalf jaar terug was het nog een heel ander verhaal.’ Door technische problemen - zoals een slecht functionerende site - heeft MaxFoodMarket volgens Groot acht maanden extra aanlooptijd gehad. ‘Dat heeft ons genekt.’ De laatste prognoses waren dat MaxFoodMarket na de volgende zomer winst zou maken. Op Webwereld meldde zich bijvoorbeeld ‘een investeerder’: ‘Hoeveel geld is er nodig en binnen welke termijn?’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in