Overslaan en naar de inhoud gaan

Conversed sluit samenwerking met Kenshoo Social

Kenshoo, aanbieder van software voor predictive marketing, heeft een partnerschap aangekondigd met Conversed,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, onderdeel van performance marketing bureau Pervorm, is gespecialiseerd in social advertising en marketing op Facebook, Twitter en LinkedIn. Campagnes worden geoptimaliseerd op basis van demografische, lifestyle- en keywordsegmenten en -instrumenten die zijn gekoppeld aan conversieattributie in alle online kanalen om meer inzicht te verschaffen in de klant.

related partner content for mobile comes here

Als onderdeel van de samenwerking zet Conversed Kenshoo Social in voor het beheer van advertentiecampagnes op sociale media voor haar cliënten op Facebook en Twitter. Kenshoo Social is een platform voor de automatisering van het maken, beheren en optimaliseren van marketingcampagnes op sociale media met diepe targeting. 

Een recente innovatie van is Intent-Driven-Audiences, een applicatie die realtime klikken op advertenties in zoekmachines koppelt aan bezoekers op Facebook. Marketeers kunnen zo advertenties tonen aan klanten die hebben gezocht op specifieke trefwoorden, en ze kunnen de targetingfunctionaliteit van Facebook inzetten om vergelijkbare klanten te zoeken. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in