Overslaan en naar de inhoud gaan

Concerten en bier

Zowel Heineken als Grolsch storten zich deze zomer op de concert- en festivalgangers. Heineken introduceerde gisteren het vernieuwde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zowel als storten zich deze zomer op de concert- en festivalgangers. Heineken introduceerde gisteren het vernieuwde , compleet met concertagenda en uitgebreid spaar- en loyaltyprogramma. En Grolsch komt onder andere met een concertagenda-widget.

related partner content for mobile comes here

Laatstgenoemde heeft in samenwerking met , Hyves en MSN een aantal interactieve services bedacht, onder de noemer Grolsch Live Music.

Het concept bevat onder meer:

- Een concertagenda op , (Mojo) en , waar je concertdata kunt opzoeken en zien of je vrienden ook gaan.

- Speciale fototeams toeren langs de verschillende festivals om foto’s te maken en te plaatsen op MSN.nl, festivalbezoekers kunnen daar zelf ook hun festivalfoto’s plaatsen.

- De Grolsch ‘beugelbar’ op het festivalterrein is uitgerust met een 'foto-unit'. Bezoekers kunnen hier een 'Met wie proost jij?' foto laten maken. Via een persoonlijke code kan je thuis de foto bekijken en linken aan de foto's van andere festivalbezoekers. Je kunt zoeken op naamgenoten die ook een foto hebben laten maken en zo een ludieke festivalfoto creëren -en uploaden op Hyves.

Op het kunnen bezoekers gebruik maken van een mobiele applicatie, waarop de meest optimale looproutes en line ups. Die kun je afstemmen op de eigen smaak. Zo is er de "Go swing route" en de "Go young route".

Grolsch verkoopt ook gepersonaliseerde tourshirts, waarop je al je concert- en festivalbezoeken kunt laten drukken. De shirts zijn bij een krat Grolsch te bestellen, of via .

Ook aan verantwoord drinken wordt gedacht met het iPhone-spel Walk the line. Tijdens verschillende festivals is er ook een speciaal Grolsch-team aanwezig om de bezoekers ‘de lijn te laten lopen’. Daarnaast is de game te downloaden via .

Het -programma wordt online gepromoot, maar ook via printmedia, bioscopen en bij promoties op de winkelvloer. Grolsch sponsort daarnaast de 3FM live uitzending tijdens Mysteryland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in