Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips' Twitter-campagne

Ter ondersteuning van Philips’ laatste consumentencampagne “Philips, natuurlijk” bedacht Tribal DDB Amsterdam een Twitter-competitie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter ondersteuning van Philips’ laatste consumentencampagne “Philips, natuurlijk” bedacht Tribal DDB Amsterdam een .

related partner content for mobile comes here

Aan twitteraars wordt gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen voor de 'ultieme producttest'. Je kunt meedoen door een beschrijving van je idee, beginnend met , in maximaal 140 karakters, te twitteren.

De jury, bestaand uit een producttest-team, werknemers van Tribal DDB Amsterdam en een ‘Twitter guru’, zal één idee selecteren. De test wordt vervolgens gefilmd, waarbij er antwoord gegeven moet worden op de vraag: kan Philips écht alles aan? Een soort , dus.

De winnaar moet thuis plek inruimen voor de enorme Philips Cinema 21:9 TV.

De toont real-time de laatste inzendingen. Philips plaatst vervolgens re-tweets (voor Twitterbeten: dat zijn reacties op binnengekomen twitterberichten), vergezeld met een visualisatie van het geselecteerde idee (gemaakt door Tribal DDB Amsterdam), om de deelnemers te activeren.

Daarnaast zijn diverse video’s en foto’s op en gezet ter inspiratie. De film van de haan en het Wake-up Light haalde al de uitzending van “De zomer draait door”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in