Philips' Twitter-campagne
Ter ondersteuning van Philips’ laatste consumentencampagne “Philips, natuurlijk” bedacht Tribal DDB Amsterdam een Twitter-competitie.
Aan twitteraars wordt gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen voor de 'ultieme producttest'. Je kunt meedoen door een beschrijving van je idee, beginnend met #Philips_vs, in maximaal 140 karakters, te twitteren.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe jury, bestaand uit een producttest-team, werknemers van Tribal DDB Amsterdam en een ‘Twitter guru’, zal één idee selecteren. De test wordt vervolgens gefilmd, waarbij er antwoord gegeven moet worden op de vraag: kan Philips écht alles aan? Een soort will-it-blend, dus.
De winnaar moet thuis plek inruimen voor de enorme Philips Cinema 21:9 TV.
De campagnesite toont real-time de laatste inzendingen. Philips plaatst vervolgens re-tweets (voor Twitterbeten: dat zijn reacties op binnengekomen twitterberichten), vergezeld met een visualisatie van het geselecteerde idee (gemaakt door Tribal DDB Amsterdam), om de deelnemers te activeren.
Daarnaast zijn diverse video’s en foto’s op YouTube en Flickr gezet ter inspiratie. De film van de haan en het Wake-up Light haalde al de uitzending van “De zomer draait door”.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid