Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie NL bureaus winnen goud bij New York Festivals

Euro RSCG 4D, Ogilvy Groep Nederland en Creatiefteam.nl hebben goud gewonnen op de New York Festivals.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Euro RSCG 4D Amsterdam won twee keer goud, een keer zilver en een bronzen medaille. Het goud was beide keren voor Volvo V70, XC70, XC90 Ocean Race Editions. De ene 'gold world medal' werd gewonnen in de categorie Art & Technique, de ander in de categorie Interactive. Euro RSCG 4D Amsterdam won ook zilver voor Volvo V70, XC70, XC90 Ocean Race Editions in Interactive en voor Volvo XC60 in Art & Technique.

related partner content for mobile comes here

Ogilvy won goud in de categorie Outdoor voor MTV Networks International/'What's all the fuss about'. In de categorie Avant-Garde scoorde Ogilvy ook nog zilver voor dezelfde campagne voor MTV. Goud was er in Print voor Creatiefteam.nl voor DHL Tunnelbox.

In Avant-Garde behaalde New Message een Silver World Medal voor Avro/The Phone. Bij TV/Cinema was er brons voor DDB Amsterdam/Extra Volkswagen Part. DDB Amsterdam behaalde ook brons in die categorie voor Centraal Beheer Achmea/UFO.

Duitsland won de meeste awards tijdens de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in