Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiemensen achter Ik haat haat-campagne

Initiatiefnemers van de opvallende oranje 'Ik haat haat'-campagne in de Nederlandse dagbladen vandaag, zijn communicatiemensen die anoniem…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze hebben de volgende verklaring afgegeven over hun reden om anoniem te blijven: 'De initiatiefnemers van de actie 'Ik haat haat' in de dagbladen zijn enkele mensen, werkzaam in de communicatiebranche, die een grote zorg delen over de huidige ontwikkelingen in de samenleving. En een, meenden zij, goed idee hadden, om daar op zeer korte termijn wat aan te doen. Zij beseffen dat er meer moet gebeuren in Nederland, wellicht dat dit statement van individuele Nederlanders een bijdrage kan leveren.’

related partner content for mobile comes here

De initiatiefnemers willen beslist anoniem blijven omdat zij vinden dat alles moet draaien om de boodschap. Dat is een individuele, die iedereen vrij laat om de tolerantieboodschap al dan niet als poster te behandelen en bij voorbeeld op het raam te plakken. En te blijven, of gaan praten met elkaar.

'Wij willen mensen de gelegenheid bieden via de samenwerkende dagbladen voor mensen die zich willen afzetten tegen gebrek aan tolerantie in de samenleving, tegen haat, om een statement te maken. Daarmee is onze taak volbracht. Wij wensen onszelf dan ook niet in het nieuws te plaatsen om uitleg of commentaar te geven.’

Ten overvloede wordt door de initiatiefnemers benadrukt, zoals ook op de oranje uiting te lezen is, dat ze geen enkel politiek of religieus doel nastreven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in