Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandstichting Amsterdam introduceert nieuwe bureaucampagne

Van het reclamebureau mag het 'wat minder geforceerd' in de creatieve industrie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de bureaucampagne ‘Unforce the meeting’ nodigt marketeers en brandmanagers uit om deze zomer te komen praten. Over de moderne reclamerealiteit, nieuwe samenwerkingen en de toekomst van het vak. Maar dan wel met een kokosnoot, in een luchtballon of met een BBQ op een boot.

related partner content for mobile comes here

‘Leuk is beter dan vervelend. Logisch, maar toch is dat in ons vak nog niet de standaard’, aldus Ruben Smit, oprichter van Brandstichting Amsterdam. ‘Terwijl het, met de komst van digitaal, merken zoveel verder kan brengen. Perceptie en gedrag beïnvloeden, iets oprechts opbouwen, oftewel "unforced awareness". Daar geloven wij in. En als we daarin geloven, moeten we dat natuurlijk vanaf het eerste moment nastreven.’ 

Brandstichting werkt voor klanten als ING, Interpolis, Vogel’s, Boon en Hot Wheels. De campagne &;Unforce the meeting&; loopt tot 22 september. Aanmelden kan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in