Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle tv-reclame Konmar naar SBS

Konmar brengt zijn volledige televisie reclamebudget - enkele tientallen miljoenen guldens - onder bij SBS, eigenaar van drie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het commerciële televisiebedrijf SBS Broadcasting en Laurus-dochter de

related partner content for mobile comes here

nieuwe Konmar sluiten vandaag een voor Nederland unieke exclusieve

reclameovereenkomst. Het gaat om een meerjarige overeenkomst.

Ole van der Straaten, voorzitter van de Hoofddirectie van Laurus: “Net als

bij de keuze voor één nieuwe supermarktformule, Konmar, zijn wij ook bij de

besteding van het reclamebudget tegen versnippering en voor concentratie.

Daarom hebben wij alle reclameguldens ondergebracht bij SBS en omdat we

hiermee ook gegarandeerd bereik krijgen bij ons winkelend publiek. Ik heb

dit eerder in Mexico voor mijn vorige werkgever gedaan en dat is voor beide

partijen zeer succesvol geweest.”

In de overeenkomst tussen SBS en Konmar zal televisiereclame worden gemaakt

voor de nieuwe supermarktformule van Laurus. Ook wordt gekeken naar

sponsormogelijkheden. Een dergelijke samenwerking geeft SBS ook de

mogelijkheid zichtbaar te worden in de Konmar-winkels.

Frank Eijken, commercieel directeur bij SBS Broadcasting B.V.: “Ik ben zeer

verguld met deze deal. Dit is nog nooit eerder in deze omvang in Nederland

gebeurd. Deze exclusieve overeenkomst gaat verder dan alleen het uitzenden

van commercials. Het gaat om een strategisch partnership waar beide merken

van gaan profiteren. Konmar bereikt via de tv-reclame 90% van het winkelende

publiek en SBS kan straks zichtbaar worden in de 800 nieuwe Konmar-winkels.

En zo snijdt het mes aan twee kanten.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in