Aegon hekelt goedkopere sponsoring schaatsen
Schaatssponsor Aegon heeft de internationale schaatsbond ISU met klem verzocht om regulerend op te treden op het gebied van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De hoofdsponsor van de Nederlandse schaatsbond KNSB is volgens De Telegraaf ontstemd over een initiatief van het Nederlandse marketingbureau Sport Navigator.nl om de logo’s van kleinere schaatslanden collectief aan de man te brengen. Het gevolg is dat ruim de helft van de deelnemers aan het WK Sprint in Salt Lake City gisteren voor bodemprijzen met de namen Yacht en Kia op de schaatspakken rondreed.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In totaal begeleidt Sport Navigator.nl 90 schaatsers. Communicatiedirecteur Jan Driessen vindt dat de ‘goedkopere sponsoring’ geen structurele bijdrage levert aan het schaatsen. ‘Ik neem het de schaatsers en de betrokken bedrijven niet kwalijk, maar op deze manier wordt het schaatsen in de uitverkoop gedaan.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid