Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl en Too Good To Go lanceren spaaractie voor ‘vacumeer-tupperware’

Het doel is om per huishouden jaarlijks 73 kilo voedsel te redden.
Pompen = vacuüm
Pompen = vacuüm
Pompen = vacuüm
Pompen = vacuüm

Supermarktketen Lidl startte per 28 augustus – niet toevallig de ‘Verspillingsvrije Week’ – een spaaractie voor vershoudbakjes die met een handpompje gevacumeerd kunnen worden. De actie, die tot stand komt in samenwerking met Too Good To Go, moet de consument helpen om bewuster met eten – en wat overblijft - om te gaan. ABC’tje: ‘Door eten thuis gevacumeerd te bewaren blijft het langer houdbaar dan in standaard bakjes en belanden minder restjes in de prullenbak.’ Lidl en Too Good To Go formuleren een uiterst concreet doel: gemiddeld per huishouden jaarlijks 73 kilo voedsel redden. Lidl rekent voor dat dat neerkoomt op ‘honderden euro’s’.

related partner content for mobile comes here

Lidl en TGTG werken al samen vanaf 2020. Dat leverde tot nu toe in totaal 1,3 miljoen ‘geredde’ Too Good To Go-boxen.

Nu bij Lidl, sparen voor handige vershoudbakjes. Spaar mee, dat is goed voor milieu én portemonnee!

Over de actie

Bij aankoop van 10 euro aan boodschappen bij Lidl, ontvangen boodschappers een zegel waarmee gespaard kan worden voor vershoudbakjes en een vacuümpomp. Bij inlevering van een volle spaarkaart (8 zegels) en een bijbetaling, ontvangen zij een bakje of pomp naar keuze. De bakjes kunnen ook voor de ‘originele prijs’ aangeschaft worden. (Een bak van een liter kost bijvoorbeeld 8,49 euro, met volle spaarkaart 1,99 euro.).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in