Overslaan en naar de inhoud gaan

Voor merkbouwen zijn consistentie, continuïteit en coherentie van levensbelang

Het bouwen van een sterk merk is niet alleen een stevige zoektocht, het is ook steeds vaker een activiteit die niet hoog op de agenda staat.
Zeeman-campagne die een gouden Effie won in 2018.
Zeeman-campagne die een gouden Effie won in 2018.
Zeeman-campagne die een gouden Effie won in 2018.
Zeeman-campagne die een gouden Effie won in 2018.

Een Effie Award kun je winnen in vier categorieën: Maatschappelijke impact-campagnes, kortlopende gedragscampagnes, langlopende gedragscampagnes en merkcampagnes. Goud in de merkcategorie wordt vaak gezien als de meest begeerlijke Effie, de kroon op jarenlang investeren in merkbouw. Los van de kans op het winnen van deze prijs in de koningsklasse van de Effie, is het bouwen van sterke merken natuurlijk een interessante businesscase die concurrentievoordeel kan opleveren.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in