Gedragsverandering Brons: Ben beter in bed met het Ben telefooncondoom Van de verdiepingscampagnes van Ben is dit de meest succesvolle, zowel in communicatie als in sales.
Gedragsverandering Brons: Van fabrieksmatig massaproduct naar de lekkerste salades oet Twente 1 op de 3 verkochte salades is van Johma, dat ook sterker groeit dan de markt.
Gedragsverandering Brons: VGZ maakt met ‘zinnige zorg’ het verschil in de markt Mede dankzij de onderscheidende positionering en de functionele campagne is in een vechtmarkt deze mooie conversie gerealiseerd.
Gedragsverandering Goud: Hoe Koning Toto met een gerevitaliseerd merk een omzetrecordscoort Toto heeft ervoor gekozen de case in zowel de Merk-categorie als in de categorie Gedrag Lang te laten beoordelen. En wint twee keer Goud.
Gedragsverandering Brons: Communicatiecampagne Rookvrije Generatie Het draagvlak voor de Rookvrije Generatie, dat echt een begrip is geworden, is sterk gestegen.
Gedragsverandering / NOVEMBER 5, 2019 21:21 Brons: BuurtAED De Hartstichting heeft een moderne manier van fundraising ingezet en uitstekend ingespeeld op het veranderende medialandschap.
Gedragsverandering / NOVEMBER 5, 2019 21:34 Brons: Radio 10 - met stip in de top 3 Extra marktaandeel bij een doorgaans honkvaste doelgroep, dat is een mooie prestatie.
Gedragsverandering / NOVEMBER 5, 2019 21:34 Brons: #DOESLIEF Nederland heeft een middel of handvat gekregen om elkaar op onaardig gedrag aan te spreken.
Gedragsverandering / NOVEMBER 5, 2019 21:36 Brons: Ben jezelf van graaien naar bewustzijn Na de prijsvechtersjaren heeft Ben met succes een nieuwe merkpositie in de zware telecommarkt geclaimd.
Gedragsverandering / NOVEMBER 5, 2019 21:56 Zilver: Frekkel - hoe een lelijk hondje heel Nederland in beweging bracht Natuurlijk is het overduidelijk dat Frekkel de campagne maakte, de resultaten op impact en aaibaarheid zijn fantastisch.