Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Voorn: 'Waarden zijn een enorme motor van gedrag'

Podcast Connect #021, met Ronald Voorn, merkstrateeg, wetenschapper en lector in de psychologie en beïnvloeding van consumentengedrag.
Ronald Voorn
Ronald Voorn
Ronald Voorn
Ronald Voorn

Waaruit bestaat een sterk merk? Hoe worden zij geholpen door influencers en welke stiekeme spelletjes spelen die merken nu eigenlijk allemaal? In de podcast Connect. gaan Jody Koehler van Coopr in gesprek met Ronald Voorn. 

related partner content for mobile comes here

Ze bespreken de waarde van waarden binnen een organisatie. Voorns belangrijkste boodschap: blijf als marketeer naar je klanten kijken als mens, en niet als nummer.

Gehoord in de uitzending

  • Gemiddeld genomen moeten merken 60% van hun tijd en budget investeren en 40% in het activeren daarvan. 
  • Lijstjes met salesfunnels zijn veel te arm voor de realiteit.
  • Herhaling is nog altijd belangrijk. Het versterkt het pad van associaties.
  • Waarden zijn een enorme motor van gedrag.
  • Invloed bij influencer marketing bestaat. Maar als je me vraagt welke invloed.. tsja.
  • Als je tot viraliteit wil komen dan heb je mensen nodig die in meerdere netwerken actief zijn. De zogenaamde weak tie bridges.

Links

Connecten met Ronald

Spreek Ronald Voorn vooral aan op Twitter.

iTunes en  Spotify

Luister ook via iTunesSpotify of hier Soundcloud.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in