Lidl maakt statement nadat belachelijke klacht en tweet viral gaat
Het meest opmerkelijke van bedrijven op social media, door The Best Social Media
Joep bewijst dat niet iedereen zomaar een Twitteraccount zou mogen hebben. Twitter bewijst dat Nederland ook vol mensen zit die zich hier fel tegen afzetten en wat je krijgt is Joep die trending nummer 1 was in Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Joep had een ervaring in de Lidl en daar komt vervolgens deze tweet uit voort.
Daar krijgt hij onder andere deze reactie op met een duidelijke hashtag.
Verwonderen is wat velen doen.
Enige humor komt er ook al gauw aan te pas. Want heel serieus wil Evert Kwok hem vooral niet nemen.
Nick wil een lijn trekken.
Je kunt het ook met minder woorden zeggen.
Sidney richt zich ook tot Lidl.
En Lidl komt vervolgens helder met deze boodschap uit de hoek.
En ten slotte geeft Olivier hem nog ff een koekje van eigen deeg.
In samenwerking met Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMaarre, Thierry Baudet heeft deze tweet toch niet geplaatst? Vanwaar dan deze foto?
Ik mis een beetje het nieuwswaardige "statement" hier. Meer een pappen en nat houden reactie.
Niet echt hele sterke reactie van LIDL. Mis ook eigenlijk de nieuws waarde, en het verband met Thierry.
Kan iemand, de redactie wellicht, verband tussen deze Tweets en Thierry duiden?
De reactie van Lidl is prima. Merkwaardig dat Adformatie niet uitlegt waarom er een foto van Baudet bij het artikel staat.
Vreemd. Joeps naam wordt onzichtbaar gemaakt, die van de reaguurders niet.