Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl maakt statement nadat belachelijke klacht en tweet viral gaat

Het meest opmerkelijke van bedrijven op social media, door The Best Social Media
lidl joep
lidl joep

Joep bewijst dat niet iedereen zomaar een Twitteraccount zou mogen hebben. Twitter bewijst dat Nederland ook vol mensen zit die zich hier fel tegen afzetten en wat je krijgt is Joep die trending nummer 1 was in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Joep had een ervaring in de Lidl en daar komt vervolgens deze tweet uit voort.

Tweet_joep

Daar krijgt hij onder andere deze reactie op met een duidelijke hashtag.

Verwonderen is wat velen doen.

Enige humor komt er ook al gauw aan te pas. Want heel serieus wil Evert Kwok hem vooral niet nemen.

Nick wil een lijn trekken.

Je kunt het ook met minder woorden zeggen.

Sidney richt zich ook tot Lidl.

En Lidl komt vervolgens helder met deze boodschap uit de hoek.

En ten slotte geeft Olivier hem nog ff een koekje van eigen deeg.

In samenwerking met Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Edward Romunde

Maarre, Thierry Baudet heeft deze tweet toch niet geplaatst? Vanwaar dan deze foto?

Joep

Ik mis een beetje het nieuwswaardige "statement" hier. Meer een pappen en nat houden reactie.

Wim

Niet echt hele sterke reactie van LIDL. Mis ook eigenlijk de nieuws waarde, en het verband met Thierry.
Kan iemand, de redactie wellicht, verband tussen deze Tweets en Thierry duiden?

Edward Romunde

De reactie van Lidl is prima. Merkwaardig dat Adformatie niet uitlegt waarom er een foto van Baudet bij het artikel staat.

Brugman

Vreemd. Joeps naam wordt onzichtbaar gemaakt, die van de reaguurders niet.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in