Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben ik goed bezig met mijn contentmarketing?

Dat is een vraag die veel marketingprofessionals bezig houdt. Jou ook? Met deze whitepaper helpen we je die vraag te beantwoorden.
Partner
Adformatie

Op deze pagina houden wij u op de hoogte van het laatste nieuws rondom deze events.

Ben ik goed bezig met mijn contentmarketing?
Ben ik goed bezig met mijn contentmarketing?

Veel CMO’s geloven dat het delen van unieke content de toekomst van marketing is. Aangetoond is dat bedrijven die daar bedreven in zijn meer bezoekers naar hun kanalen trekken en een hogere merkvoorkeur genieten. Genoeg redenen dus om aan contentmarketing te doen. Maar hoe weet je nu of je goed bezig bent?
We stelden die vraag aan Monique Bergers, director van N=Content. Zij was daarvoor director Appie Today & Social bij Albert Heijn en is in 2018 verkozen tot contentmarketeer van het jaar. Haar visie vind je terug in deze whitepaper, waarmee we jou helpen die vraag te beantwoorden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in