Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G’s Marc Pritchard onthult persoonlijke motivatie voor inclusieve marketing

Samen met Katie Couric en John Legend sprak Pritchard tijdens Cannes Lions festival over de missie van P&G op het gebied van diversiteit.
Marc Pritchard
© Cannes Lions
Marc Pritchard
© Cannes Lions

Het was het absolute hoogtepunt van de derde dag van Cannes: journalist Katie Couric interviewde P&G’s topman Marc Pritchard en de zanger John Legend. Ze gingen met elkaar in gesprek over gendergelijkheid en diversiteit. Onder meer de gewraakte ‘toxic masculinity’-campagne van Gillette passeerde de revue.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Dave Winters

Die amerikanen zijn echt hartstikke gek. Zitten we in Nederland niet op te wachten. Gewoon een goed product leveren, goed zijn voor je medewerkers, goed zijn voor het milieu en vooral jezelf niet te serieus nemen zoals P&G hier doet. Met deze veramerikanisering blijven er weinig leuke merken over...

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in