Volgens Mama wordt crossmediaal merk


Volgens Mama gaat samenwerken met andere Sanoma-activiteiten zoals de titels Ouders van Nu, Viva Mama, Kinderen en Disney Boeken Club en het event Jonge Gezinnen Beurs.
De deelnemende moeders - volgens Sanoma momenteel 52.0000 - maken op het platform bij binnenkomst een profiel aan en worden op basis hiervan gekoppeld aan moeders zoals zij. De matching-criteria zijn leeftijd, gezinssituatie, regio, kinderleeftijd, werken/thuis.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Carolien de Rooi, hoofdredacteur van Volgens Mama, is de kracht van het platform de activiteit van de deelnemende moeders. 'Dit concept sluit perfect aan bij ouderschapstitels van Sanoma. Met de expertise en bereik van deze titels kunnen we Volgens Mama een enorme boost geven.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid