Overslaan en naar de inhoud gaan

Volgens Mama wordt crossmediaal merk

Sanoma Uitgevers gaat het platform voor moeders Volgens Mama ontwikkelen tot een crossmediaal merk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat samenwerken met andere Sanoma-activiteiten zoals de titels Ouders van Nu, Viva Mama, Kinderen en Disney Boeken Club en het event Jonge Gezinnen Beurs.

related partner content for mobile comes here

De deelnemende moeders - volgens Sanoma momenteel 52.0000 - maken op het platform bij binnenkomst een profiel aan en worden op basis hiervan gekoppeld aan moeders zoals zij. De matching-criteria zijn leeftijd, gezinssituatie, regio, kinderleeftijd, werken/thuis.

Volgens Carolien de Rooi, hoofdredacteur van Volgens Mama, is de kracht van het platform de activiteit van de deelnemende moeders. 'Dit concept sluit perfect aan bij ouderschapstitels van Sanoma. Met de expertise en bereik van deze titels kunnen we Volgens Mama een enorme boost geven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in