Overslaan en naar de inhoud gaan

Vault79 lanceert veiling app voor iPhone

Op verzoek van haar members lanceert Vault79 vandaag de iPhone veiling app. Samen met Sanoma Media ontwikkelde Vault79 deze allereerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Met de Vault79 app kunnen veilingen live worden gevolgd en kunnen members meebieden op fashion en andere luxury items van bekende merken zoals o.a. Michael Kors, Dolce & Cabbana, Supertrash, Otazu, 7 for all Mankind, Chloé en Guess.
De app kenmerkt zich door het eenvoudige gebruik, het mooie beeldmateriaal en de duidelijke specificaties bij producten. Members kunnen
in de app aangeven of ze op de hoogte gehouden willen worden van het verloop van de veilingen. Het bieden geschiedt bij opbod en er kan met alle denkbare betaalmiddelen worden betaald. Zelfs betalen met de fashioncheque is mogelijk.
“Bij Vault79 staan onze members centraal. Bij het ontwikkelen van de app hebben we dit dan ook als uitgangpunt genomen. De app is door verschillende gebruikers in een lab omgeving getest waarbij ‘vision tracking’ is toegepast, deze technologie geeft de ontwikkelaar inzicht in waar de gebruikers naar kijken. Hiermee hebben we de app compleet kunnen ontwikkelen naar de wensen van onze members. Deze app is dus niet alleen technisch innovatief, maar ook volledig geoptimaliseerd voor eenvoudig gebruik.”
MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in