The Oddshop maakt introductiecampagne BrightPensioen


‘Pensioenen zijn een low interest product. Waarvan maar weinig mensen echt het fijne weten. We moesten dus heel helder zijn over de manier waarop Bright zich weet te onderscheiden', zegt Marten Meijboom, copywriter bij The Oddshop.
TV Commercial introductie campagne ‘De toekomst is Bright’ - Jouw geld
BrightPensioen is een nieuwe speler op de pensioenmarkt die zich richt op zzp’ers, DGA’s en iedereen die graag zelf (extra) pensioen op wil bouwen, maar dit niet collectief kan of wil. Bright neemt hierbij het bestaande businessmodel op de schop.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoTV Commercial introductie campagne ‘De toekomst is Bright’ - Meer pensioen
Sjaak Zonneveld, Commercieel directeur BrightPensioen: 'Bij andere aanbieders betaal je een percentage over je vermogen als vergoeding. Dus naarmate dat vermogen groeit, ga je steeds meer betalen voor exact dezelfde dienstverlening. Bij Bright hanteren we een vast lidmaatschapsbedrag waardoor je als klant veel meer pensioen overhoudt.’
‘Als je pensioenuitvoerder jouw geld in wapens belegt heb jij daar doodleuk niks over te zeggen. BrightPensioen belegt uitsluitend duurzaam en elke deelnemer is tevens mede-eigenaar. Zo bepalen we samen de koers en verdelen we samen de winst. Dat is volgens ons het pensioen van de toekomst.’
Later deze maand gaat ook het online gedeelte van de campagne live.
TV Commercial introductie campagne ‘De toekomst is Bright’ - Duurzaam
Credits
Klant: BrightPensioen
Eindverantwoordelijk bij klant: Karin Jakobsen, Sjaak Zonneveld, Federica Foroni Lo Faro
Bureau: The Oddshop
Account: Oscar Hamming / Orfee Goedkoop
Creatie: Marten Meijboom / Joost van der Schoot
Creatieve Directie: Niels de Wit / Robert van der Lans
Productie: Re:Branded / The Oddshop
Line productie: The Martini Shot
Regisseur: Daan Hocks
DOP: Gabor Deak
Sound: Jeroen Gessels / Lab3
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid