Overslaan en naar de inhoud gaan

The Oddshop maakt introductiecampagne BrightPensioen

Onder de titel ‘De toekomst is Bright’ presenteert de jonge pensioenspeler drie commercials.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Pensioenen zijn een low interest product. Waarvan maar weinig mensen echt het fijne weten. We moesten dus heel helder zijn over de manier waarop Bright zich weet te onderscheiden', zegt Marten Meijboom, copywriter bij The Oddshop. 

related partner content for mobile comes here

BrightPensioen is een nieuwe speler op de pensioenmarkt die zich richt op zzp’ers, DGA’s en iedereen die graag zelf (extra) pensioen op wil bouwen, maar dit niet collectief kan of wil. Bright neemt hierbij het bestaande businessmodel op de schop. 

Sjaak Zonneveld, Commercieel directeur BrightPensioen: 'Bij andere aanbieders betaal je een percentage over je vermogen als vergoeding. Dus naarmate dat vermogen groeit, ga je steeds meer betalen voor exact dezelfde dienstverlening. Bij Bright hanteren we een vast lidmaatschapsbedrag waardoor je als klant veel meer pensioen overhoudt.’ 

‘Als je pensioenuitvoerder jouw geld in wapens belegt heb jij daar doodleuk niks over te zeggen. BrightPensioen belegt uitsluitend duurzaam en elke deelnemer is tevens mede-eigenaar. Zo bepalen we samen de koers en verdelen we samen de winst. Dat is volgens ons het pensioen van de toekomst.’ 

Later deze maand gaat ook het online gedeelte van de campagne live.

 

Credits 

Klant: BrightPensioen
Eindverantwoordelijk bij klant: Karin Jakobsen, Sjaak Zonneveld, Federica Foroni Lo Faro 
Bureau: The Oddshop 
Account: Oscar Hamming / Orfee Goedkoop 
Creatie: Marten Meijboom / Joost van der Schoot 
Creatieve Directie: Niels de Wit / Robert van der Lans 
Productie: Re:Branded / The Oddshop 
Line productie: The Martini Shot 
Regisseur: Daan Hocks 
DOP: Gabor Deak 
Sound: Jeroen Gessels / Lab3

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in