Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperHeroes lanceert 'social' PR-bureau GreatQuestion!

Reclamebureau wil de 'vaak traditionele pr een zetje naar voren geven'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is er nog een duidelijk onderscheid te maken tussen pr en social? En moeten beide niet veel intensiever samenwerken met creatie? Met deze vragen in de hand lanceert digitaal reclamebureau SuperHeroes Amsterdam een nieuw pr-bureau &;digital first&; met de naam 

related partner content for mobile comes here

Pr een zetje

Reden voor het nieuwe bureau is de stijgende vraag bij klanten naar een gecombineerde aanpak van pr en social, aldus Django Weisz Blanchetta, managing director van SuperHeroes.&;Ook willen we met onze creativiteit de vaak traditionele pr een zetje naar voren geven. Digital first is in onze ogen niet anders dan "van deze tijd". Of voor sommige merken misschien wel "hoog tijd".

GreatQuestion! richt zich op influencers in brede zin, van pers en bloggers, tot de individuele influencer &;binnen zijn of haar eigen sociale kring&;. 

Jij en ik

Het nieuwe bureau wordt geleid door Paula den Dunnen, voorheen onder meer communicatiedirecteur bij Tesla Europe en directeur bij Zeno Group/Edelman. Volgens haar breidt GreatQuestion! &;pr uit tot op het niveau van jou en mij&;. Het bureau zegt een eigen aanpak te hebben waarin pr, sociale media en events zijn geïntegreerd.

GreatQuestion! bestaat uit zeven personen en verzorgt onder meer de pr- en social voor LG Electronics Benelux.  

Foto:  Django Weisz Blanchetta, SuperHeroes (l) en Paula den Dunnen

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in