Overslaan en naar de inhoud gaan

PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 gaat naar Fons van Dyck

De PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 is gewonnen door Fons van Dyck met het boek Het Merk Mens.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 is gewonnen door Fons van Dyck met het boek .

related partner content for mobile comes here

Het jury-rapport: 'Het merk mens is helder van opzet en vanuit de praktijk geschreven. Het boek heeft met name gescoord op praktische toepasbaarheid en toegevoegde waarde voor het vak.

'Het merk mens is gebaseerd op 5 jaar empirisch onderzoek en geeft een goed overzicht. Het boek schetst de onderbouw van de huidige tijdgeest. Zeker nu we aan de vooravond staan van wellicht een nieuw tijdperk, is het boek van Van Dyck een zeer nuttig stuk gereedschap dat in geen enkele marketinggereedschapskist mag ontbreken. Van Dyck signaleert dat de kloof tussen het merk en zijn klanten breder is dan ooit.'

Het boek voldeed, volgens de jury, als beste aan de beoordelingscriteria: vernieuwend, praktische toepasbaarheid, toegevoegde waarde voor het vak, cases & praktijkvoorbeelden, opbouw, structuur & toegankelijkheid en vormgeving.

Daarnaast moet het boek in de tweede helft van 2007 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 werd geleid door:

- Drs. Hans Molenaar (Voorzitter Platform Innovatie in Marketing)

Juryleden zijn:

- Prof.dr. Ruud Frambach, hoogleraar marketingVrije Universtiteit Amsterdam)
- Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar TU Delft)
- Ir. T. De Boer (Pleon)
- Drs. Arend-Jan Nijhuis (ING)
- Bjorn Hascher (hoofdredacteur vakblad ITcommercie)
- Mijke Post (redacteur Marketing Tribune)
- Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School)
- Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in