Grolsch-campagne voor nieuwe thuistap Cheersch


Via Cheersch.nl wil Grolsch iedereen de fijne kneepjes van het vak 'barman' leren. Met deze campagne wil Grolsch een 'krachtige impuls' geven aan de bekendheid van het thuistapsysteem.
Met Cheersch is het mogelijk om thuis binnen een handomdraai van een tapbiertje te genieten. Maar een goed glas bier kunnen tappen, wil nog niet zeggen dat iedereen thuis daadwerkelijk 'barman' kan spelen. Daar is meer voor nodig. Op cheersch.nl leert Grolsch de consument hoe je een 'getapte' thuisbarman kunt worden door de fijne kneepjes van het vak prijs te geven.
Via tv- en radiocommercials, een outdoor guerrilla campagne, online advertenties en promoties op de winkelvloer wordt het thuistappen onder de aandacht gebracht. In de bijbehorende commercial blijkt dat 'echte' barmannen in protest komen tegen de thuistap. De campagne is inmiddels begonnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid