Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch-campagne voor nieuwe thuistap Cheersch

Grolsch is een campagne gestart voor zijn thuistapsysteem Cheersch.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via wil Grolsch iedereen de fijne kneepjes van het vak 'barman' leren. Met deze campagne wil Grolsch een 'krachtige impuls' geven aan de bekendheid van het thuistapsysteem.
Met Cheersch is het mogelijk om thuis binnen een handomdraai van een tapbiertje te genieten. Maar een goed glas bier kunnen tappen, wil nog niet zeggen dat iedereen thuis daadwerkelijk 'barman' kan spelen. Daar is meer voor nodig. Op cheersch.nl leert Grolsch de consument hoe je een 'getapte' thuisbarman kunt worden door de fijne kneepjes van het vak prijs te geven.
Via tv- en radiocommercials, een outdoor guerrilla campagne, online advertenties en promoties op de winkelvloer wordt het thuistappen onder de aandacht gebracht. In de bijbehorende commercial blijkt dat 'echte' barmannen in protest komen tegen de thuistap. De campagne is inmiddels begonnen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in