Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties PIM Marketing Literatuurprijs bekend

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft in samenwerking met de Vrije Universiteit Amsterdam de nominaties voor de PIM Marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In willekeurige volgorde zijn dat:

related partner content for mobile comes here
  • 'Mobile Marketing' van Herman Kui, Hayo Rubingh en Matthieu Vermeulen
  • 'Nieuw Nederland' van Adjiedj Bakas
  • ‘Event Driven Marketing' van Egbert Jan van Bel Aanleiding voor de Literatuurprijs is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandstalige marketingvakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en salesmanagers te brengen. De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar (voorzitter PIM), de juryleden zijn Prof dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam), Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Tim de Boer (directeur Pleon), Drs. Arend-Jan Nijhuis (principal consultant CRM bij Atos Origin) en Kai Doornink (hoofdredacteur vakblad ITcommercie). De uitreiking vindt 23 november plaats in de VU te Amsterdam.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in