Nominaties PIM Marketing Literatuurprijs bekend
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft in samenwerking met de Vrije Universiteit Amsterdam de nominaties voor de PIM Marketing…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In willekeurige volgorde zijn dat:
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
- 'Mobile Marketing' van Herman Kui, Hayo Rubingh en Matthieu Vermeulen
- 'Nieuw Nederland' van Adjiedj Bakas
- ‘Event Driven Marketing' van Egbert Jan van Bel Aanleiding voor de Literatuurprijs is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandstalige marketingvakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en salesmanagers te brengen. De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar (voorzitter PIM), de juryleden zijn Prof dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam), Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Tim de Boer (directeur Pleon), Drs. Arend-Jan Nijhuis (principal consultant CRM bij Atos Origin) en Kai Doornink (hoofdredacteur vakblad ITcommercie). De uitreiking vindt 23 november plaats in de VU te Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid