Nieuwe editie Bright met twee covers
De nieuwste Bright Magazine, de juni/juli editie die vrijdag de 13e wordt verspreid, heeft 2 gezichten: één cover bestemd voor de losse…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het idee werd verzonnen tijdens de coversessie van hoofdredacteur Erwin van der Zande, artdirector Luis Mendo en uitgever Oscar Kneppers. 'We hadden de zoveelste bevlogen discussie over vorm en functie, over wat wel en niet werkt én over de "clutter" voor de winkeleditie, barcode, price-off-sticker, aankeilers en andere extra's, die vaak veel ruis veroorzaken', aldus Kneppers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Oplossing: twee covers van Bright met elk een eigen beeld, eentje met extra's en zonder gloss voor de winkel en eentje met ingetogen beeld, zonder clutter en mét gloss voor de abonnees. Adverteerder MasterCard haakte adhoc in door de uiting voor de achterpagina mee te wisselen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid