Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe editie Bright met twee covers

De nieuwste Bright Magazine, de juni/juli editie die vrijdag de 13e wordt verspreid, heeft 2 gezichten: één cover bestemd voor de losse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee werd verzonnen tijdens de coversessie van hoofdredacteur Erwin van der Zande, artdirector Luis Mendo en uitgever Oscar Kneppers. 'We hadden de zoveelste bevlogen discussie over vorm en functie, over wat wel en niet werkt én over de "clutter" voor de winkeleditie, barcode, price-off-sticker, aankeilers en andere extra's, die vaak veel ruis veroorzaken', aldus Kneppers.

related partner content for mobile comes here

Oplossing: twee covers van met elk een eigen beeld, eentje met extra's en zonder gloss voor de winkel en eentje met ingetogen beeld, zonder clutter en mét gloss voor de abonnees. Adverteerder MasterCard haakte adhoc in door de uiting voor de achterpagina mee te wisselen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in