Online aidstest goed bezocht
De online aidstest die deel uitmaakt van de nieuwe campagne van het Aids Fonds, is de eerste twee weken na lancering goed bezocht: de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In Nederland zijn er minstens 7.400 mensen die niet weten dat ze hiv hebben. Naar schatting 18.500 mensen hebben hiv, waarvan 40 procent niet op de hoogte is van de hiv-status. Dit baart het Aids Fonds zorgen. Daarom lanceerde het fonds eind mei een nieuwe massamediale campagne om het Nederlandse publiek erop te wijzen dat er zowel nationaal als internationaal nog veel te doen is. Onder meer wordt aandacht gevraagd voor het aantal mensen dat zich niet heeft laten testen. Mensen die tot een risicogroep behoren worden door het Aids Fonds opgeroepen eens per jaar een hiv-test te doen. De online aidstest, die awareness moet bevorderen, is ontwikkeld door De Franse Kamer in samenwerking met reclamebureau Only.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid