Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Anderzorg-campagne volgt echte vriendengroep

De campagne richt zich op de jonge generatie die zich weinig bezighoudt met zijn zorgverzekering
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de campagne.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een commercial en een reeks van zeven FAQ-video’s. De video&;s moeten de belangrijkste vragen beantwoorden die bij de doelgroep leven met betrekking tot hun zorgverzekering. Gedurende de campagne wordt echte vriendengroep dagelijks gevolgd en is te volgen voor welke keuzes zij worden gesteld met betrekking tot hun gezondheid.

&;Met deze campagne bieden we content die draait om dingen die je wel wil horen van je zorgverzekeraar&;, vertelt Maurice van Dijk, merkstrateeg bij Anderzorg. We proberen dat op een manier te doen die aansluit bij de leefwereld van onze doelgroep. Hiermee pogen we nuttig te zijn voor bestaande en nieuwe klanten.&;

Karlijn Marchildon, strateeg bij XXS Amsterdam, voegt daaraan toe: &;In de conceptfase bleek dat er bij jongeren vooral op zeven belangrijke punten onduidelijkheid bestaat rondom het afsluiten van een zorgverzekering. Anderzorg wil hierop inspelen door helderheid te scheppen.&;

De campagne is vanaf deze week te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Executive Creative Direction: Remy Kurpershoek & Hans van Nood
Creatie: Barend Stegeman & Wessel Beumer
Strategie: José Evers & Karlijn Marchildon
Account: Ruben Vos
Muziek: The Great Communicators - Zoetrope

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in