
XXS Amsterdam is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de campagne.
De campagne bestaat uit een commercial en een reeks van zeven FAQ-video’s. De video's moeten de belangrijkste vragen beantwoorden die bij de doelgroep leven met betrekking tot hun zorgverzekering. Gedurende de campagne wordt echte vriendengroep dagelijks gevolgd en is te volgen voor welke keuzes zij worden gesteld met betrekking tot hun gezondheid.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - Flevoland'Met deze campagne bieden we content die draait om dingen die je wel wil horen van je zorgverzekeraar', vertelt Maurice van Dijk, merkstrateeg bij Anderzorg. We proberen dat op een manier te doen die aansluit bij de leefwereld van onze doelgroep. Hiermee pogen we nuttig te zijn voor bestaande en nieuwe klanten.'
Karlijn Marchildon, strateeg bij XXS Amsterdam, voegt daaraan toe: 'In de conceptfase bleek dat er bij jongeren vooral op zeven belangrijke punten onduidelijkheid bestaat rondom het afsluiten van een zorgverzekering. Anderzorg wil hierop inspelen door helderheid te scheppen.'
De campagne is vanaf deze week te zien op televisie en online.
Anderzorg najaarscampagne TVC 25" Zelf samenstellen
Anderzorg najaarscampagne - Gino over zijn huisarts en tandarts bij hem om de hoek
Credits
Executive Creative Direction: Remy Kurpershoek & Hans van Nood
Creatie: Barend Stegeman & Wessel Beumer
Strategie: José Evers & Karlijn Marchildon
Account: Ruben Vos
Muziek: The Great Communicators - Zoetrope
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee