Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw Corporate Communication team voor IKEA Nederland

IKEA Nederland heeft een nieuw Corporate Communication team. Mark Ogertschnig is benoemd tot Corporate Communication Manager en Annique van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mark Ogertschnig (35) is bij IKEA Nederland verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het in- en externe communicatiebeleid. Daaruit vloeit voort dat hij één van de officiële woordvoerders van IKEA Nederland is. Tot voor kort was hij Public Relations Manager bij Audi Nederland. Daarvoor vervulde hij PR-functies bij onder meer Volkswagen.

related partner content for mobile comes here

Annique van der Valk (24) richt zich in haar functie als Coworker Corporate Communication vooral op Product PR en de organisatie en begeleiding van persevenementen. Tevens zal zij ondersteunen in woordvoering. In deze functie rapporteert zij aan Mark Ogertschnig. Zij werkte laatstelijk voor PR bureau LVTPR in Bunnik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in