Team Hogeschool Inholland PR Talent 2012
Zij mogen zich niet alleen ‘PR Talent 2012’ noemen, maar ontvangen ook de hoofdprijs van 1.500 euro. In de finale wisten zij de jury ervan te overtuigen dat hun pr-aanpak de bewustwording over zwerfjongeren in Nederland kan vergroten.
Winnaar Crezi PR had volgens de jury niet alleen een goed onderbouwd plan en een zeer creatieve aanpak, maar gaf ook een sterke presentatie. “Ze brachten een verrassende versie van de evergreen ‘Annie, hou jij m’n tassie even vast’. Het gaf mij het gevoel dat zwerfjongeren hun problemen letterlijk even uit handen kunnen geven,” zegt jurylid Hella Masuger, directeur van Stichting Zwerfjongeren Nederland.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe tweede plaats ging naar RAW Vision, de derde naar Flits PR, beide van Hogeschool Rotterdam. Betteke van Ruler, juryvoorzitter en emeritus hoogleraar Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam: “De pr-plannen waren dit jaar van een hoog niveau. Vooral de overtuigingskracht van de studenten viel ons op. Je merkte dat de studenten werden geraakt door het onderwerp.”
Bij deze zeventiende editie van de Van Hulzen PR Talentenprijs ging het niet om een fictieve case, maar om een communicatieprobleem van een bestaande stichting: Stichting Zwerfjongeren Nederland. De opdracht was om na te denken over de inzet van de tassencampagne van Stichting Zwerfjongeren Nederland, om meer bekendheid te genereren onder de Nederlandse bevolking.
Foto: Crezi PR krijgt de hoofdprijs uitgereikt.V.l.n.r. Beau Hoekstra, Chris de Bie, Maurice van de Brug, Sebnem Sükür
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid