Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland wint awards op New York Festivals

Bij de New York Festivals heeft Nederland prijzen gewonnen in de categorieën Innovative advertising awards en film & video.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de heeft Nederland prijzen gewonnen in de categorieën Innovative advertising awards en film & video.

related partner content for mobile comes here

Bij de Innovative advertising awards won Euro RSCG 4D de Silver World Medal voor het Volvo-project ‘The Hunt 2007’ ter introductie van de nieuwe XC90. Zilver was er ook voor Redurban met De Lotto “Millionaire The Film”.
In de categorie film&video won Stetz, Amsterdam goud voor de film 'Flying Around The World Together'. Weber Marketing Communications behaalde eveneens goud voor “AUREA Sirens Launch Film”. Groningen Dijkwerk in Amsterdam won zilver voor “She Changes The World”. Zilver was er ook voor ZCENE Moving Media Company met “‘Discover the C-1000 Formula’ Provada 2007” en Carillon in Haarlem won een Bronze World Medal voor “An Observation”. Ook Talmon Communicatie in Bilthoven scoorde brons met “Hello Holland”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in