Overslaan en naar de inhoud gaan

Mike Ackermans naar Dröge & van Drimmelen

Mike Ackermans (1960) is per 1 januari 2009 toegetreden als partner en senior adviseur corporate communicatie bij Dröge & van Drimmelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ackermans was de afgelopen jaren al actief als adviseur en producent in communicatie- en mediavraagstukken voor opdrachtgevers in het bedrijfsleven en de publieke sector na een loopbaan van meer dan twintig jaar in de journalistiek. Hij is gespecialiseerd in de ontwikkeling van communicatieconcepten en het inzetten van nieuwe media daarbij. Hij heeft daarnaast expertise op het gebied van investor relations en financiële communicatie.

related partner content for mobile comes here

Ackermans heeft in ruim twintig jaar als journalist kennis opgedaan van alle mediavormen. Hij was van 2002 tot 2007 hoofdredacteur van FEM Business. Daarvoor heeft hij gewerkt voor televisie (RTL Nieuws), dagbladen (Het Financieele Dagblad, de Volkskrant) radio (BNR Nieuwsradio), en verschillende tijdschriften en heeft diverse websites ontwikkeld en geleid. De afgelopen twee jaar produceerde hij voor opdrachtgevers in het bedrijfsleven nieuwe mediaconcepten met onder andere de inzet van online video.

Bij Dröge & van Drimmelen zal Ackermans zich vooral gaan bezighouden met corporate communicatie en investor relations en zal hij zijn kennis van media en de financiële journalistiek inzetten voor opdrachtgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in