Overslaan en naar de inhoud gaan

MeMo² driemaal genomineerd voor Europe Research Awards

De awards zijn door IAB Europe in het leven geroepen om meer aandacht te vestigen op de effectiviteit van online mediacampagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoeks- en consultingbureau MeMo² is in 2015 genomineerd voor de Europe Research Awards. De awards zijn door IAB Europe in het leven geroepen om meer aandacht te vestigen op de effectiviteit van online mediacampagnes, en worden dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Uit meer dan 150 inzendingen, heeft MeMo² als enige Nederlandse onderzoeksbureau drie nominaties.

Samen met UM (IPG Mediabrands) dingt MeMo² mee naar een prijs in de categorie &;Audience Measurement&; en &;Best Use of Research Budget&;, met haar onderzoek &;Who’s Listening?!&;; een onderzoek naar het campagne-effect van digitale radio. Voor wat betreft de derde nominatie staat MeMo² in samenwerking met Sanoma Media Netherlands op de shortlist in de categorie &;Mobile&;.

Woensdag 20 mei worden de Research Awards in Berlijn worden uitgereikt.

Meer informatie over de Europe Research Awards 2015 en de overige genomineerden is terug te vinden.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in