MediaMonks wint GP en 13 Cannes Lions
MediaMonks won met zeven projecten voor zes verschillende bureaus. In totaal stond het Nederlandse bedrijf op 56 shortlists rond twintig campagnes.
MediaMonks ceo Victor Knaap: 'Als je op de shortlist komt dan is dat een grote erkenning voor elk werk dat je maakt. Dat zo veel van onze projecten hebben gewonnen, is fantastisch. Het is voor mij dit jaar duidelijk geworden hoe sterk we in de breedte zijn geworden. Voorheen wonnen we veel in de Cyber categorie, nu was dat in vijftien verschillende categorieën, met projecten die veel van elkaar verschilden.'
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
Winnende cases:
Unfairy Tales (180LA)
Grand Prix for Good
3x Goud in Cyber
Brons in Entertainment
Brons in Film
Slow Down GPS (Forsman & Bodenfors)
Goud in Promo & Activation
Brons in Media
Brons in Digital Craft
Airforce.com (GSD&M Austin)
Zilver in Digital Craft
Canon Gig App (UncleGrey)
Brons in Entertainment for Music Lion
Pee Against the Wrong Diagnosis (Triumph Sudler Brasil)
Brons in Pharma
Meet Halfway (CP+B Los Angeles)
Brons in Cyber
BBQ Cultures (UncleGrey)
Brons in Digital Craft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid