Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks wint GP en 13 Cannes Lions

Voor productiemaatschappij MediaMonks was Cannes een groot succes met een Grand Prix, vier goud, een zilver en acht brons.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MediaMonks won met zeven projecten voor zes verschillende bureaus. In totaal stond het Nederlandse bedrijf op 56 shortlists rond twintig campagnes. 

related partner content for mobile comes here

MediaMonks ceo Victor Knaap: &;Als je op de shortlist komt dan is dat een grote erkenning voor elk werk dat je maakt. Dat zo veel van onze projecten hebben gewonnen, is fantastisch. Het is voor mij dit jaar duidelijk geworden hoe sterk we in de breedte zijn geworden. Voorheen wonnen we veel in de Cyber categorie, nu was dat in vijftien verschillende categorieën, met projecten die veel van elkaar verschilden.&;

Winnende cases: 

Unfairy Tales (180LA)
Grand Prix for Good
3x Goud in Cyber
Brons in Entertainment
Brons in Film

Slow Down GPS (Forsman & Bodenfors)
Goud in Promo & Activation
Brons in Media
Brons in Digital Craft

Airforce.com (GSD&M Austin)
Zilver in Digital Craft

Canon Gig App (UncleGrey)
Brons in Entertainment for Music Lion

Pee Against the Wrong Diagnosis (Triumph Sudler Brasil)
Brons in Pharma

Meet Halfway (CP+B Los Angeles)
Brons in Cyber

BBQ Cultures (UncleGrey)
Brons in Digital Craft

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in