MailMedia neemt Mybutler over


Mybutler geeft tevens Mywinebutler en Mydinnerbutler uit. Uitgever Diederik Ettema treedt in dienst als hoofdredacteur bij MailMedia. MailMedia verwacht dat Mybutler bijdraagt aan de winst die ook de afgelopen maanden is behaald met de bestaande uitgaven. MailMedia is daarnaast tevens in gesprek met andere titels ter overname.
MailMedia, bekend als uitgever van o.a. Sapenda en Biosmail, wordt volledig eigenaar van Mybutler. Door de commerciële activiteiten, de techniek en de redactie te bundelen voor alle titels worden schaalvoordelen behaald. Met de komst van Diederik Ettema, bekend als voormalig hoofdredacteur van het blad Internet in Business wordt tevens de redactie van MailMedia versterkt.
Johan van Mil, oprichter en directeur van MailMedia: ‘Ik ben zelf altijd erg gecharmeerd geweest van Mybutler. Ettema heeft bewezen dat hij het lifestyle segment goed kan bedienen en een grote oplage kan realiseren met minimale marketinginspanningen bij een interessante doelgroep. Deze kennis komt bij de groei van MailMedia goed van pas. Mybutler zal - ook door lancering van nieuwe titels - de positie van MailMedia als grootste uitgever van e-mail magazines alleen maar versterken.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftMailMedia is in september 2002 opgezet door IPAN-voorzitter Johan van Mil. Met de overname van de grootste krant per e-mail Sapenda en andere titels als Biosmail, Gamemail, TV-menu en Soapmail is MailMedia inmiddels de grootste uitgever van e-mail magazines. Daarnaast ontwikkelt MailMedia corporate magazines per e-mail en verkoopt het content. De totale oplage bedraagt ruim 30 miljoen e-mails per jaar op basis van circa 155.000 actieve abonnementen. MailMedia zegt winstgevend te zijn en heeft naast e-mail marketing & publishing bedrijf Veritate Company tevens Johan van Mil als aandeelhouder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid