Overslaan en naar de inhoud gaan

MailMedia neemt Mybutler over

MailMedia neemt per direct het lifestyle e-mail magazine Mybutler over. Mybutler is opgezet in september 2000 en heeft inmiddels ruim…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mybutler geeft tevens Mywinebutler en Mydinnerbutler uit. Uitgever Diederik Ettema treedt in dienst als hoofdredacteur bij MailMedia. MailMedia verwacht dat Mybutler bijdraagt aan de winst die ook de afgelopen maanden is behaald met de bestaande uitgaven. MailMedia is daarnaast tevens in gesprek met andere titels ter overname.
MailMedia, bekend als uitgever van o.a. Sapenda en Biosmail, wordt volledig eigenaar van Mybutler. Door de commerciële activiteiten, de techniek en de redactie te bundelen voor alle titels worden schaalvoordelen behaald. Met de komst van Diederik Ettema, bekend als voormalig hoofdredacteur van het blad Internet in Business wordt tevens de redactie van MailMedia versterkt.

related partner content for mobile comes here

Johan van Mil, oprichter en directeur van MailMedia: ‘Ik ben zelf altijd erg gecharmeerd geweest van Mybutler. Ettema heeft bewezen dat hij het lifestyle segment goed kan bedienen en een grote oplage kan realiseren met minimale marketinginspanningen bij een interessante doelgroep. Deze kennis komt bij de groei van MailMedia goed van pas. Mybutler zal - ook door lancering van nieuwe titels - de positie van MailMedia als grootste uitgever van e-mail magazines alleen maar versterken.’

MailMedia is in september 2002 opgezet door IPAN-voorzitter Johan van Mil. Met de overname van de grootste krant per e-mail Sapenda en andere titels als Biosmail, Gamemail, TV-menu en Soapmail is MailMedia inmiddels de grootste uitgever van e-mail magazines. Daarnaast ontwikkelt MailMedia corporate magazines per e-mail en verkoopt het content. De totale oplage bedraagt ruim 30 miljoen e-mails per jaar op basis van circa 155.000 actieve abonnementen. MailMedia zegt winstgevend te zijn en heeft naast e-mail marketing & publishing bedrijf Veritate Company tevens Johan van Mil als aandeelhouder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in