Krantenadvertenties haken in op troonsafstand Albert II
De aankondiging op woensdag 3 juli werd meteen door de Belgische reclamemakers en adverteerders opgepikt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 4 juli leverde dat in samenwerking met de dagbladen vier Top Topicals (Belgisch voor inhakers) op. De eerste, voor 2BE, legt de link met de Game of Thrones. Typerend bij de andere drie is dat ze allemaal biermerken promoten: Kasteel, Keizer Karel en Leffe Royale. Op en top Belgisch dus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kasteel
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKeizer Karel
Game of Thrones
Leffe Royale
Bron: Cebuco
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid